Vrácení zboží a reklamace

  • Vrácení zboží:
    Pokud nejste spokojeni se zbožím, které jste si objednali, můžete jej vrátit bez udání důvodů během zákonné  lhůty 14 dní. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dní a začíná běžet následující pracovní den po převzetí zboží.
    Zboží, které vracíte musí být v původním stavu a neporušené. Pokud zboží bude vráceno neúplné, poškozené nebo viditelně opotřebené, můžeme Vám účtovat náhradu škody.
    Peníze za zboží Vám vrátíme na Váš účet co nejdříve to bude možné, nejdéle však do 10 dnů od převzetí.
    K vrácení zboží Vám slouží formulář, který je součástí dodávky. Formulář je také k dispozici ke stažení zde. Vyplněný formulář prosím přiložte k zásilce, kterou posíláte zpět. Vrácené zboží prosím zašlete na adresu provozovny e-shopu:
    Belsac plus s.r.o.
    Lazy VII 4364
    760 01 Zlín
    Zboží prosím vracejte řádně zabaleno, abychom předešli možnému snížení částky za poškození. Byl-li Vám poskytnutý dárek k objednávce, jste povinni spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek. O přijetí vráceného zboží Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
     
  • Reklamace:
    Na všechny produkty nabízené na našem e-shopu se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců. Reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejdéle však do 30 dnů od data převzetí. Berte prosím na vědomí, že zákonná záruka se nevztahuje na zboží, s kterým bylo špatně zacházeno ( skvrny, oděrky, škody vzniklé neúměrnou zátěží ).
    Reklamované zboží prosím zabalte, aby nedošlo k poškození během dopravy a pošlete na adresu provozovny e-shopu:
    Belsac plus s.r.o.
    Lazy VII 4364
    760 01 Zlín

    Vyplňte prosím formulář, který je součástí dodávky. Uveďte zde důvod reklamace, Vaše jméno, adresu, Vaše číslo účtu, přiložte daňový doklad a pošlete na naši adresu. O přijetí a průběhu průběhu reklamovaného zboží Vás budeme informovat e-mailem.
    Pokud bude reklamace uznána, zašleme Vám opravené nebo nové zboží na naše náklady. Pokud by byl sklad vyčerpán, vrátíme Vám celkovou částku zpět na Váš účet. Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží na adresu e-shopu Vám budou v případě uznání reklamovaného zboží uhrazeny.
    Pro uhrazení nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží prosím zašlete kopii dokladu na e-mail info@blaire.cz 

    Kontaktujte nás v případě jakýchkoliv dotazů:
  • tel.: +420727972922
  • e-mail: info@blaire.cz