Vrácení zboží a reklamace

 
 
 
 
  

Pokud nejste spokojeni se zbožím, které jste si objednali, můžete jej vrátit bez udání důvodů během zákonné  lhůty 14 dní. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dní a začíná běžet pracovní den po převzetí zboží.

Jakým způsobem zboží vrátit (v zákonné lhůtě 14-ti dnů i reklamace) 

  • On-line
    Nejsnadnější způsob, jak zboží vrátit k nám je prostřednictvím výše uvedeného on-line formuláře, kde zadáte pouze číslo objednávky a e-mail. Samoobslužný systém Vás provede reklamačním procesem, včetně objednání zpětné dopravy.
  • Vámi zvoleným dopravcem
    Zboží můžete odeslat poštou nebo dopravcem na adresu: Blaire shop, Lešetín I 355, 760 01 Zlín.  Zboží prosím zabalte,  přiložte kopii faktury a formulář, který byl součástí dodávky. 
  • Osobně 
    Zboží prosím přineste na adresu provozovny ve Zlíně, ulice Lešetín I 355



    Reklamační formulář ke stažení zde



    Odstoupení od smlouvy ke stažení zde



    Informace k vrácení zboží v zákonné lhůtě
  • Lhůta pro vrácení zboží je 14 kalendářních dnů a začíná běžet převzetím zboží
  • Zboží, které vracíte musí být v původním stavu a neporušené. Pokud zboží bude vráceno neúplné, poškozené nebo viditelně opotřebené, můžeme Vám účtovat náhradu škody.
  • Peníze za zboží Vám vrátíme na Váš účet co nejdříve to bude možné, nejdéle však do 10 dnů od převzetí
  • Zboží prosím vracejte řádně zabaleno, abychom předešli možnému snížení částky za poškození. Byl-li Vám poskytnutý dárek k objednávce, jste povinni spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek
  • O přijetí vráceného zboží Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky



    Informace k reklamaci zboží
  • Na všechny produkty nabízené na našem e-shopu se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců
  • Reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejdéle však do 30 dnů od data převzetí
  • Pokud bude reklamace uznána, zašleme Vám opravené nebo nové zboží na naše náklady 
  • Berte prosím na vědomí, že zákonná záruka se nevztahuje na zboží, s kterým bylo špatně zacházeno ( skvrny, oděrky, škody vzniklé neúměrnou zátěží ).
  • Reklamované zboží prosím zabalte, aby nedošlo k poškození během dopravy a pošlete nebo osobně přineste na adresu provozovny e-shopu


 Kontaktujte nás v případě jakýchkoliv dotazů:

Zobrazit všechny recenze